Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou – Bc. Tomáš Bártů
Bc. Tomáš Bártů
Master's thesis
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Marketing mix and its usage by a specific photographer
Abstract:
V diplomové práci se provádí analýza marketingových nástrojů z pohledu marketingového mixu 7C. Zkoumá se využití jednotlivých nástrojů v kontextu poskytování fotografických služeb s důrazem na online marketing a optimalizaci webové stránky z marketingového hlediska. Poznatky z teoretické části práce jsou využity v případové studii zahrnující analýzu prostředí, návrh a realizaci marketingové strategie …moreAbstract:
The master's thesis provides an analysis of marketing tools focused on the 7C marketing mix. It further examines the use of individual tools in the environment of providing photographic services with focused attention on online marketing and optimization of the website from a marketing point of view. The theoretical part of the thesis provides the background information that is used in a case study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xkqv9/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
- Reader: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Optimalizace podnikového webu v praxi
Martin Czakan -
Optimalizace webu e-shopu U mě doma
Kristýna Šturmová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová