Bc. Tomáš Bártů

Master's thesis

Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou

Marketing mix and its usage by a specific photographer
Abstract:
V diplomové práci se provádí analýza marketingových nástrojů z pohledu marketingového mixu 7C. Zkoumá se využití jednotlivých nástrojů v kontextu poskytování fotografických služeb s důrazem na online marketing a optimalizaci webové stránky z marketingového hlediska. Poznatky z teoretické části práce jsou využity v případové studii zahrnující analýzu prostředí, návrh a realizaci marketingové strategie …more
Abstract:
The master's thesis provides an analysis of marketing tools focused on the 7C marketing mix. It further examines the use of individual tools in the environment of providing photographic services with focused attention on online marketing and optimization of the website from a marketing point of view. The theoretical part of the thesis provides the background information that is used in a case study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering