BcA. Lenka Murasová

Bakalářská práce

Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů

Marketing strategy of Brno Philharmonic aimed at children from orphanages
Anotace:
Tento projekt vzniká ve spolupráci Filharmonie Brno, studentky 3. ročníku hudebního managementu HF JAMU Lenky Murasové a vybraných dětských domovů po celé ČR. Cílem projektu je pomoc dětem z Dětských domovů, přiblížit je kultuře, podpořit volnočasové aktivity, seznámit je s Filharmonií Brno. V prvním roce vznikne sbírka ošacení pro DD Dagmar, workshopy Filharmonie Brno pro děti z DD Dagmar a nakonec …více
Abstract:
The graduation project was conducted in cooperation of foster care institutions, Brno Philharmonic and Lenka Murasová, student of the 3rd year of the bachelor study program Music Management.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/a9as8/