BcA. Lenka Murasová

Bachelor's thesis

Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů

Marketing strategy of Brno Philharmonic aimed at children from orphanages
Abstract:
Tento projekt vzniká ve spolupráci Filharmonie Brno, studentky 3. ročníku hudebního managementu HF JAMU Lenky Murasové a vybraných dětských domovů po celé ČR. Cílem projektu je pomoc dětem z Dětských domovů, přiblížit je kultuře, podpořit volnočasové aktivity, seznámit je s Filharmonií Brno. V prvním roce vznikne sbírka ošacení pro DD Dagmar, workshopy Filharmonie Brno pro děti z DD Dagmar a nakonec …more
Abstract:
The graduation project was conducted in cooperation of foster care institutions, Brno Philharmonic and Lenka Murasová, student of the 3rd year of the bachelor study program Music Management.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
  • Reader: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/a9as8/