Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu – Bc. Zuzana Svobodová
Bc. Zuzana Svobodová
Diplomová práce
Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu
The effectiveness of sales and marketing
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na efektivnost firmy Autosalon Svoboda, s.r.o. z pohledu prodeje a marketingu. Primárním cílem této práce bylo analyzovat současnou marketingovou a prodejní strategii ve vybrané společnosti, zhodnotit její současnou efektivnost a následně navrhnout řešení ke zefektivnění prodeje a marketingu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce …víceAbstract:
This thesis focuses on the effectiveness of sales and marketing in terms of company Autosalon Svoboda, Ltd. The primary goal of this thesis was to analyze the current marketing and sales strategy in the above mentioned company, evaluate its current effectiveness, and then propose solutions to streamline sales and marketing. The work is divided into two parts , theoretical and practical. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/do3w9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of big corporations
Denis Lehotský -
Vliv marketingu na efektivnost firmy
Šimon Prokop -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová