Noshdar MUHAMED

Bachelor's thesis

Osobní prodej v multilevelové společnosti

Direct selling in multilevel company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá taktikou osobního prodeje ve společnosti zabývající se multilevel marketingem. V práci bude přiblížené hlavní postupy, jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Prostřednictvím mystery shoppingu bude hodnoceno osobní prodej několika distributorů. Dále se věnuji vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníků s obchodními zástupci …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the tactics of personal selling in companies dealing with multilevel marketing. The work will be brings forward main procedures, the way chosen company network marketing works. Through mystery shopping will be rated a personal sale of several distributors. Further I describe the evaluation of the questionnaire focused on customer satisfaction with the sales representatives …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MUHAMED, Noshdar. Osobní prodej v multilevelové společnosti. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management