Osobní prodej v multilevelové společnosti – Noshdar MUHAMED
Noshdar MUHAMED
Bachelor's thesis
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Direct selling in multilevel company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá taktikou osobního prodeje ve společnosti zabývající se multilevel marketingem. V práci bude přiblížené hlavní postupy, jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Prostřednictvím mystery shoppingu bude hodnoceno osobní prodej několika distributorů. Dále se věnuji vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníků s obchodními zástupci …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the tactics of personal selling in companies dealing with multilevel marketing. The work will be brings forward main procedures, the way chosen company network marketing works. Through mystery shopping will be rated a personal sale of several distributors. Further I describe the evaluation of the questionnaire focused on customer satisfaction with the sales representatives …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUHAMED, Noshdar. \textit{Osobní prodej v multilevelové společnosti}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/5465vj/.
Jak správně citovat práci
MUHAMED, Noshdar. Osobní prodej v multilevelové společnosti. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Multilevel marketing
Adam Vajner