Ing. Omar Daouk

Diplomová práce

Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises

Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Anotace:
Výzkum bude zkoumat požadavky na úspěšnou implementaci AI ve společnostech, které působí v odvětví e-commerce. Šetření navíc uzavře komplexní přehled toho, jaké požadavky jsou potřeba pro úspěšnou implementaci, a to porovnáním vyvinutého rámce s případovými studiemi neúspěšných projektů umělé inteligence v elektronickém obchodování. Článek využívá zdroje shromážděné z online databází, jako je Google …více
Abstract:
The research will be investigating the requirements for successful AI implementation within the companies that operate within the e-commerce industry. Moreover, the investigation will conclude with a comprehensive overview of what requirements are needed for successful implementation by comparing the developed framework with case studies on failed AI projects in e-commerce. The paper uses sources gathered …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
  • Oponent: PhD Ahad Zareravasan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta