BcA. Jiří Pasecký
Master's thesis
P.O.P. systém
P. O. P. System
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku výstavních P.O.P. prostředků a moderní podoby maloobchodních prodejen. Po uvedení do tématu se provádí rozbor aplikace dobře postavené a fungující prodejny. Tento poznatek se srovnává s konkrétní firmou Tescoma. Projektová část znázorňuje navrhované vylepšení P.O.P. systému pro značkové prodejní sítě Tescoma.Abstract:
This thesis deals with the issue of P.O.P. displays and the modern image of retail stores. After the introduction of the topic, comes an analysis of use of a properly built, functional store. This information is thn compared to a specific company Tescoma. The project part of this thesis shows a new design of P.O.P. system for the store chain of Tescoma brand.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pasecký, Jiří. P.O.P. systém. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Product design
Theses on a related topic
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka
Mojmír Špalek -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
Tereza Chlumská -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Andrea Šťastná -
Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací
Monika Bačová -
Komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě
Jana Chuchrová -
Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací
Alena Hojdová