Marketingová strategie počítačové platformy Mac OS X – Jakub Hakl
Jakub Hakl
Bakalářská práce
Marketingová strategie počítačové platformy Mac OS X
Marketing strategy of Mac OS X computers platform
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi počítačové platformy Apple, Mac OS X a konkurenční počítačové platformy Windows. Teroretická část stanovuje teoretickou základnu pro dané téma (marketingová strategie). V praktické části se věnuji analýze marketingových stategií počítačových platforem a marketingovému průzkumu.Abstract:
Bachelor's work is dealing with marketing strategies of computer platform Apple, Mac OS X and competitive computer platform Windows. Theoretical part sets theoretical base for the theme (marketing strategy ). In practical part i watched closer on analysing marketing strategy of computer platforms and marketing research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Havlíček, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Miroslav Lopour -
Marketing Strategy of Foodpanda
Kiu Hei Yeung -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Operační systém OS X
Radek Valenta -
Implementace nativního klienta tiskového systému YSoft SafeQ pro platformu Mac OS X
Juraj Olejka -
Tvorba aplikací pro OS X
Marcel Soukeník -
CLI nástroje pro Mac OS X
Martin Elich
Název
Vložil
Vloženo
Práva