Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy – Bc. Kateřina KASKOUNOVÁ
Bc. Kateřina KASKOUNOVÁ
Diplomová práce
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
The product as a basic tool product politics of company
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkrétního produktu z hlediska marketingu ve vybrané firmě. Dílčím cílem je zjistit postavení produktu jako marketingového nástroje v marketingové politice firmy. Cílem je charakterizovat a analyzovat vybraný produkt společnosti na základě životního cyklu produktu, kdy bude zřejmé, jakým způsobem společnost pečuje o zákazníky a jak uspokojuje jejich potřeby …víceAbstract:
The main objective of this thesis is the analysis of a specific product from a marketing perspective in selected company. A partial objective is to determine the position of the product as a marketing tool in the marketing politics of company. The aim is to describe and analyze a product of company on the basis of the product life cycle, when it will be clear, how the company cares about customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Horáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KASKOUNOVÁ, Kateřina. Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva