Prvopočáteční čtení a psaní žáka s odlišným mateřským jazykem – Adéla ŠTEFLOVÁ
Adéla ŠTEFLOVÁ
Diplomová práce
Prvopočáteční čtení a psaní žáka s odlišným mateřským jazykem
The Beginning of Reading and Writing of Pupils with a Different Native Language
Anotace:
Tato práce se zabývá prvopočátečním čtením a psaním žáka s odlišným mateřským jazykem. Hlavním cílem práce je popsat specifika výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáka s odlišným mateřským jazykem. Teoretická část představuje prvopočáteční čtení a psaní z pohledu kurikula a gramotnosti, současných metod nácviku. Charakterizuje žáka mladšího školního věku, roli učitele elementaristy a popisuje inkluzi …víceAbstract:
This thesis deals with the elemetary reading and writing of a learner with a different native language. The main aim of the thesis is to describe the specifics of teaching elemetary reading and writing to a pupil with a different native language. The theoretical part introduces first reading and writing from the perspective of curriculum and literacy, current methods of practice. It characterizes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTEFLOVÁ, Adéla. Prvopočáteční čtení a psaní žáka s odlišným mateřským jazykem. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková -
Prvopočáteční psaní u dětí preferujících levou ruku
Sandra PEŇÁZOVÁ -
Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní
Kateřina MALINKOVÁ -
Příprava dítěte předškolního věku na prvopočáteční psaní
Veronika JÍROVCOVÁ -
Distanční výuka žáků se zaměřením na prvopočáteční čtení a psaní
Barbora Panochová -
Výuka prvopočátečního psaní v přípravném období
Michaela Bystrianská -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva