The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process – Aliaksandra Sonets
Aliaksandra Sonets
Bakalářská práce
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Abstract:
The main goal of this study is to understand what impact Instagram influencers have on the decision-making process of consumers. The first theoretical part of the dissertation describes consumer behaviour and the factors that affect it, as well as the decision-making process, its steps, and factors, based on marketing communications in the modern world. The Instagram social network will be discussed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Oponent: Richard Selby, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SONETS, Aliaksandra. \textit{The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/54x2cc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
The Role of Youtuber in the Consumer Decision Making Process
Sanzhar Sandybekov
Název
Vložil
Vloženo
Práva