Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice – Bc. Aneta Pištěková
Bc. Aneta Pištěková
Master's thesis
Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice
Evaluation of Marketing Strategy of Selected Electronics Retail in the Czech Republic
Abstract:
Tématem a rovněž hlavním cílem této diplomové práce je vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice. Pro tyto účely je zvolena společnost Alza.cz, která je dominantním hráčem na trhu. Za přínos práce lze považovat identifikaci determinantů, které na tomto silném konkurenčním trhu fungují a zpracování inovativní obchodní strategie pro danou společnost s cílem …moreAbstract:
The topic as well as the main aim of this diploma thesis is the evaluation of the marketing strategy of a selected electronics retail in the Czech Republic. For the purpose of which is singled out company Alza.cz as it is one of the prominent market players. The principal contribution of this thesis might be considered the identification of various determinants that function within this competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ivana Knížková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIŠTĚKOVÁ, Aneta. \textit{Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/54z7sc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vliv obalu na nákupní chování spotřebitelů
Karyna Kovchak -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights