Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice – Bc. Aneta Pištěková
Bc. Aneta Pištěková
Diplomová práce
Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice
Evaluation of Marketing Strategy of Selected Electronics Retail in the Czech Republic
Anotace:
Tématem a rovněž hlavním cílem této diplomové práce je vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice. Pro tyto účely je zvolena společnost Alza.cz, která je dominantním hráčem na trhu. Za přínos práce lze považovat identifikaci determinantů, které na tomto silném konkurenčním trhu fungují a zpracování inovativní obchodní strategie pro danou společnost s cílem …víceAbstract:
The topic as well as the main aim of this diploma thesis is the evaluation of the marketing strategy of a selected electronics retail in the Czech Republic. For the purpose of which is singled out company Alza.cz as it is one of the prominent market players. The principal contribution of this thesis might be considered the identification of various determinants that function within this competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ivana Knížková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIŠTĚKOVÁ, Aneta. \textit{Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/54z7sc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vliv obalu na nákupní chování spotřebitelů
Karyna Kovchak -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok
Název
Vložil
Vloženo
Práva