Bc. Anna Gordeeva

Diplomová práce

New types of media and its influence on the corporate communication

New types of media and its influence on the corporate communication
Abstract:
This Diploma Thesis work is based on such definitions as new media and marketing communication. First of all, I have studied theoretical bases of these definitions. Then I have applied my knowledge be means of making a research among employees of the “ETK Toledo” Ltd (company, which is situated in the city of Nizhny Novgorod, Russia). As a type of new media, I have chosen a website with a recently …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication