New types of media and its influence on the corporate communication – Bc. Anna Gordeeva
Bc. Anna Gordeeva
Diplomová práce
New types of media and its influence on the corporate communication
New types of media and its influence on the corporate communication
Abstract:
This Diploma Thesis work is based on such definitions as new media and marketing communication. First of all, I have studied theoretical bases of these definitions. Then I have applied my knowledge be means of making a research among employees of the “ETK Toledo” Ltd (company, which is situated in the city of Nizhny Novgorod, Russia). As a type of new media, I have chosen a website with a recently …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zxmo8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov