Diana Kovářová

Bakalářská práce

Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o.

Benchmarking of HR Marketing HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd.
Anotace:
Cílem práce je identifikace současného stavu personálního marketingu společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. v porovnání s konkurenčními a předními firmami na trhu v daném odvětví, za pomoci vypracování benchmarkingového projektu s využitím veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze tohoto projektu a části personálního marketingu. První fází tohoto …více
Abstract:
The aim of this thesis is to identify of the current situation of HR marketing in HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd. in comparison with competitors and market leaders in the specified sector by the help of benchmarking project using publicly available sources. The theoretical part focuses on the particular phases of the project and parts of HR marketing. It is also important to clarify the Best Practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kovářová, Diana. Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe