Návrh business plánu a marketingové strategie pro WatersportsComplex Praha – Michal Lazar
Michal Lazar
Diplomová práce
Návrh business plánu a marketingové strategie pro WatersportsComplex Praha
Návrh business plánu a marketingové strategie pro WatersportsComplex Praha
Anotace:
Diplomová práce je zpracovaná za účelem vytvoření podkladů pro podnikatelský plán v oblasti marketingové strategie sportovo-rekreačního areálu. Teoretická část se zabývá marketingem, strategickým řízením podniku a strategickým marketingem, kde popisuje proces vytváření marketingové strategie. V praktické části je popsaná koncepce podnikání a vytvořená marketingová strategie s odhadem nákladů. Tato …víceAbstract:
Master thesis is created in order to provide materials for business plan and marketing strategy of sports--recreational complex. Theoretical part deals with the notions marketing, strategic management and marketing management. Last part is focused on process of marketing strategy development. In practical part are developed business conception and marketing strategy with costs estimation. This part …víceAbstract:
Diplomová práca je spracovaná za účelom vytvorenia podkladov pre podnikateľský plán v oblasti marketingovej stratégie športovo-rekreačného areálu. Teoretická časť sa zaoberá marketingom, strategickým riadením podniku a strategickým marketingom, kde popisuje proces vytvárania marketingovej stratégie. V praktickej časti je popísaná koncepcia podnikania a vytvorená marketingová stratégia spolu s odhadom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Miroslav Kucka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42125
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič