Regionální značky původu pohledem spotřebitele v Královéhradeckém kraji – Bc. Magdaléna Bártová
Bc. Magdaléna Bártová
Diplomová práce
Regionální značky původu pohledem spotřebitele v Královéhradeckém kraji
Regional labels of origin from the consumer's point of view in the Hradec Králové region
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na chování spotřebitele při výběru výrobků se značkou původu v Královéhradeckém kraji. Soustředí se na regionální značky tohoto území. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhů a možných doporučení pro změny jednotlivým koordinátorům značek "Regionální potravina - Královéhradecký kraj", "Krkonoše - originální produkt", "Podkrkonoší - regionální produkt", "Broumovsko - regionální …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on consumer behaviour in choosing products bearing labels of origin in the Hradec Králové Region. It concentrates on the regional brands of the territory. The principal aim of the thesis is to create proposals and possible recommendations for changes to individual coordinators of regional brands “Regional Food – Královéhradecký kraj”, “Krkonoše – original product”, “Podkrkonoší …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÁRTOVÁ, Magdaléna. \textit{Regionální značky původu pohledem spotřebitele v Královéhradeckém kraji}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/558lj2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Proměny struktur a politiky KSČ na Hradecku (město Hradec Králové a okres Hradec Králové) v období nastupující normalizace (1969-1971)
Martin PROKEŠ -
Bezdomovectví v Královéhradeckém kraji (soubor story pro MF DNES Hradec Králové)
Barbora Ostřížková -
Hodnocení projektu ?Vzdělávejte se!? na trhu práce v regionu Hradec Králové
Irena Michelfeitová -
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Rýdlová Rýdlová -
Postoje obyvatel Královehradeckého kraje k dětem a mladistvým s poruchami chování
Petra Horáčková -
Chování spotřebitelů při nákupu regionálních potravin v Královéhradeckém kraji
Veronika Dudková -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero
Název
Vložil
Vloženo
Práva