Vliv červené barvy na vnímání atraktivity žen – Mgr. Tereza Pulkrtová
Mgr. Tereza Pulkrtová
Diplomová práce
Vliv červené barvy na vnímání atraktivity žen
Influence of red colour on perception of women attractiveness
Anotace:
Cílem experimentu bylo zjistit vliv červené barvy v porovnání s modrou na vnímání atraktivity žen v závislosti na pohlaví hodnotitele. Důležitým aspektem práce bylo zjistit, zda červená barva upoutá více pozornosti než barva kontrolní, a tím podpořit významnost barvy v hodnotícím procesu. Druhá část experimentu zkoumala, jaký bude mít barva vliv u mužů i u žen na domnělé vlastnosti pozorované osoby …víceAbstract:
The aim of the experiment was to investigate the effect of red against blue colour on perceived attractiveness of women, depending on gender of evaluator. An important aspect of this work was to determine whether red colour attracts more attention than the control colour, and thus promote the significance of colour in evaluational proces. The second part of the experiment examined how colour will affect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x4ews/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Kukaňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Rozdílnosti ve vnímání kartografické symboliky mezi odlišnými skupinami uživatelů
Martina Bilíková -
Rozdíly ve vizuální percepci prostředí zvířat a lidí, vodní habitaty a jejich obnova
Jindřiška Trunečková -
Ženy jako oběti domácího násilí ve Veselí nad Moravou
Štefan Vašek -
Rozdíl ve vnímané životní smysluplnosti mezi ateisty s křesťany
Vendula BECHNÁ -
Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji
Nikola Barancová -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina