Elizaveta Gunina

Bakalářská práce

Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women

Rozdíly ve vnímání erotických apelů v reklamě mezi muži a ženami
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou rozdílů ve vizuální pozornosti vůči erotickým apelům v reklamě mezi pohlavími. Tato práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou rozdíly mezi pohlavími respondentů ve vizuální pozornosti vůči vybraným reklamám. Experiment je založen na eye-trackingovém měření. Výsledky ukazují, že v reklamách obsahujících sexuální apely existují rozdíly ve vizuální pozornosti mezi pohlavími …více
Abstract:
This work deals with the issue of differences in the visual attention to erotic appeals in advertising between the sexes. This work aims to find out what are the differences between the sexes of respondents in the visual attention to selected ads. The experiment is based on eye-tracking. The results show the differences in visual attention between the sexes in ads containing sexual appeals. The contribution …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84685