Anna Koubková

Bakalářská práce

Strategie firmy Baťa na zahraničních trzích (se zaměřením na český trh)

The strategy of the Bata Shoe Company on foreign markets (with a focus on the Czech market)
Anotace:
Práce se zabývá působením firmy Baťa na zahraničních trzích. Důraz je kladen na český trh, a to z důvodu většího množství dostupných informací a možnosti provádět vlastní průzkum. Jelikož jsou české pobočky firmy Baťa součástí Baťovy světové obuvnické organizace (BSO) se sídlem v Torontu, může být na český trh nahlíženo jako na trh zahraniční. Cílem práce je porovnat strategii řízení firmy Baťa v dobách …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the presence of the Bata Shoe Company on foreign markets. The emphasis is placed on the Czech market because of the larger amount of information available and also because of the possibility to conduct my own survey. Since the Czech affiliates of Bata are part of the Bata Shoe Organisation (BSO), based in Toronto, we can consider the Czech market to be foreign market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Adam Krčál

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35359