Zuzana Binková

Bachelor's thesis

Negativní reklama

Negative advertisiment
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší problematiku negativní reklamy, tedy takové reklamy, která v nás vyvolává negativní pocity, např. strach, znechucení, pobouření, pocity zoufalství. Cílem této bakalářské práce je posouzení účinnosti takovýchto reklam jakožto prostředku propagace výrobku. V první kapitole je popisován teoretický základ marketingové komunikace vč. reklamy, direct marketingu, sales promotion …more
Abstract:
This bachelor thesis concerns with the issue of negative advertisements, those advertisements which make people feel negative emotions like fear, disgust, outrage or despair. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the effectiveness of these advertisements as means of product promotion. In the first chapter is described the theoretical base of marketing communication, including advertisement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Zdeněk Vojtíšek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56196

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod