Zuzana Binková
Bachelor's thesis
Negativní reklama
Negative advertisiment
Anotácia:
Tato bakalářská práce řeší problematiku negativní reklamy, tedy takové reklamy, která v nás vyvolává negativní pocity, např. strach, znechucení, pobouření, pocity zoufalství. Cílem této bakalářské práce je posouzení účinnosti takovýchto reklam jakožto prostředku propagace výrobku. V první kapitole je popisován teoretický základ marketingové komunikace vč. reklamy, direct marketingu, sales promotion …viacAbstract:
This bachelor thesis concerns with the issue of negative advertisements, those advertisements which make people feel negative emotions like fear, disgust, outrage or despair. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the effectiveness of these advertisements as means of product promotion. In the first chapter is described the theoretical base of marketing communication, including advertisement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56196
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56196
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová -
Vliv psychologických mechanismů na zapamatovatelnost reklamy
Kubešová Kubešová -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská -
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
Jaroslav Pazdera -
Psychologie reklamy.
Libuše Jonášová