Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ – Lucie KUCZYŃSKÁ
Lucie KUCZYŃSKÁ
Diplomová práce
Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ
Geography learning tasks with increasing difficulty at primary school
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o využívání diferencovaných geografických gradovaných úloh pro žáky 1. stupně základní školy prostřednictvím online platformy baterie učebních úloh. Klíčovým se stává jejich postupné členění na různé kognitivní úrovně, přičemž je využita Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů, které jsou základem pro tvorbu učebních úloh. Zvyšování kognitivních úrovní směřuje ke gradovaným …víceAbstract:
This dissertation discusses the use of differentiated geography graded tasks for primary 1 students through an online platform of a battery of learning tasks. The key is their gradual breakdown into different cognitive levels, using Bloom's taxonomy of learning objectives as the basis for the design of the learning tasks. Increasing cognitive levels point towards graded tasks, which indicate increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCZYŃSKÁ, Lucie. Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie
Zdeňka PETROVÁ -
Poetika rapových textů a jejich mediální reflexe (na základě analýzy textů Viktora Sheena a Calina a jejich kritického odhadu)
Šárka VĚTŘÍČKOVÁ -
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková -
Koncept Hearts & Minds – jeho aplikovatelnost, rizika a perspektivy pro současné a budoucí konflikty (téma na poptávku z GŠ AČR).
Tomáš Labecký -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ -
Rozvíjení geografických kompetencí pomocí pracovních listů
Kateřina Rebendová