Barbora ŠTENCLOVÁ
Bakalářská práce
Branding Czech Television
Branding Czech Television
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and interpret the branding strategies of Czech Television. The time span of analysis is defined as the period from 1992 up to the present. All the channels under the brand of ČT as well as medial platforms like internet or mobile applications are the material for analysis in this paper. The methodology of the thesis will be based on similar works focused …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and interpret the branding strategies of Czech Television. The time span of analysis is defined as the period from 1992 up to the present. All the channels under the brand of ČT as well as medial platforms like internet or mobile applications are the material for analysis in this paper. The methodology of the thesis will be based on similar works focused …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTENCLOVÁ, Barbora. Branding Czech Television. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Žurnalistika - Filmová věda
Práce na příbuzné téma
-
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček -
Realizace úlohy regulace teploty pomocí PLC Siemens LOGO!
Vojtěch Brotánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva