Barbora ŠTENCLOVÁ

Bachelor's thesis

Branding Czech Television

Branding Czech Television
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and interpret the branding strategies of Czech Television. The time span of analysis is defined as the period from 1992 up to the present. All the channels under the brand of ČT as well as medial platforms like internet or mobile applications are the material for analysis in this paper. The methodology of the thesis will be based on similar works focused …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and interpret the branding strategies of Czech Television. The time span of analysis is defined as the period from 1992 up to the present. All the channels under the brand of ČT as well as medial platforms like internet or mobile applications are the material for analysis in this paper. The methodology of the thesis will be based on similar works focused …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTENCLOVÁ, Barbora. Branding Czech Television. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 55j2hh 55j2hh/2
24/4/2014
Folders
Files
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.