Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s. – Bc. Anna Radoňová
Bc. Anna Radoňová
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s.
Marketing Strategy Project of Program NAPROHELP in the Organization CENAP, z.s.
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingové strategie pro-gramu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s. NAPROHELP je nový přístup nabízející přirozené řešení neplodnosti. Teoretická část popisuje specifika marketingu ve zdravotnic-tví, věnuje se teorii strategického marketingu a postupům tvorby marketingové strategie. Analytická část práce obsahuje charakteristiku organizace, …víceAbstract:
Presented diploma thesis is focused on creation of marketing strategy of the NAPROHELP program. NAPROHELP program, run by CENAP, z.s. is a new approach offering us with natural solutions to infertility. The theoretical part describes the specifics of marketing in healthcare, dedicated to strategic marketing theory and practice of marketing strategy. The analytical part contains the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Radoňová, Anna. Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví