Bc. Lenka Morawiecová

Diplomová práce

Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců

Internal marketing of the selected company focused on work motivation of the staff
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit motivaci zaměstnanců vybraného podniku v rámci interního marketingu a navrhnout doporučení k optimalizaci a posílení motivace zaměstnanců. Teoretická část představí problematiku interního marketingu a jeho nástrojů (produkt, cena, distribuce a komunikace). Praktická část bude orientována na cenu, jako prvek interního marketingu, v jehož rámci je řešena motivace zaměstnanců …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the motivation of employees in the selected company in internal marketing and suggest recommendations to optimize and strengthen employee motivation. The theoretical part introduces the issue of internal marketing and its tools (product, price, distribution and communication). The practical part will focus on the price, as an element of internal marketing, within …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jwbuo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management