Měření efektivnosti vybraných formátů marketingového sdělení na sociální síti Facebook – Vojtěch Grösser
Vojtěch Grösser
Bachelor's thesis
Měření efektivnosti vybraných formátů marketingového sdělení na sociální síti Facebook
Measuring the effectivity of selected formats of marketing messages on the social site Facebook
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vybranými formáty marketingového sdělení na sociální sítí Facebook. Součástí práce jsou teoretické poznatky o digitálním marketingu a sociálních mediích. Dále je u poznatků také k dispozici přehled nabízených formátů. V praktické části je pro tyto formáty vytvořen dotazník, pomocí něhož je měřena efektivnost vybraných formátů.Abstract:
This Bachelor Thesis deals with selected formats of marketing messages on Facebook. The thesis provides a theoretical overview of digital marketing and social media. A summary of available ad formats is also presented. To measure the effectivity of selected formats, a questionnaire is used.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11651
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRÖSSER, Vojtěch. \textit{Měření efektivnosti vybraných formátů marketingového sdělení na sociální síti Facebook}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/55sbdv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights