Andrea Grämerová

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s.

Marketing Strategy of Unicorn Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti Unicorn a.s. na základě provedené marketingové situační analýzy. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém řízení a popisuje marketingový mix. Dále představuje metodologii, která je použita v praktické části. Praktická část obsahuje situační analýzu, v níž byl proveden …more
Abstract:
The goal of the master thesis is to suggest a marketing strategy for company Uni-corn a.s. based on marketing situation analysis. The thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part, the concept of marketing and marke-ting management are discussed and the perception of marketing mix is described. It presents further methodology for the practical part. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2016
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Taťána Hajdíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52743

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management