Lucie Grozmanová

Bakalářská práce

Hodnoty v reklamě

Values in advertising
Anotace:
Bakalářská práce Hodnoty v reklamě se věnuje hodnotám vyskytující se v reklamě. Zabývá se tím, jak se projevuje obraz hodnot v reklamě, jakými způsoby reklama apeluje na své adresáty prostřednictvím hodnotových systémů, jak ovlivňuje dnešní vnímání "reklamního světa" příjemce reklam. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část pojednává o reklamní komunikaci, zabývá se …více
Abstract:
The thesis entitled Values in Advertising deals with the values occurring in advertising. It discusses the image of the values in advertising, the ways advertisement appeals to the addressee through its value systems and how the recipient is affected by the "adavertisement world". The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the advertising communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: Soňa Schneiderová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2010 dostupné: světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 560p7z 560p7z/2
14. 5. 2010
Složky
Soubory
Nejezchleba, O.
11. 6. 2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.