Nezdvořilost a verbální agrese v prostředí mediální a on-line komunikace. Útoky na tvář v gastronomické reality show Prostřeno! – Bc. Alžběta ZDEŇKOVÁ
Bc. Alžběta ZDEŇKOVÁ
Master's thesis
Nezdvořilost a verbální agrese v prostředí mediální a on-line komunikace. Útoky na tvář v gastronomické reality show Prostřeno!
Impoliteness and verbal aggression in media and online communication. Face assaults in gastronomic reality show Prostřeno!
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá komunikačním jednáním účastníků gastronomické reality show Prostřeno! a přispěvatelů v souvisejících on-line diskuzích. Materiálovou bází práce jsou transkripty dvou týdenních cyklů pořadu a uzavřený korpus diváckých diskuzí. Práce se zaměřuje především na užité poškozující a agresivní komunikační strategie, které ohrožují pozitivní či negativní tvář adresátů …viacAbstract:
This master's thesis analyses communication between contestants of gastronomic reality show Prostřeno! and contributors to on-line discussions. It is based on material which contains transcripts of two week-long cycles of reality show Prostřeno! and the corpus of viewers' internet forum. This work focuses on damaging and aggressive communication strategies, that threaten positive or negative face of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZDEŇKOVÁ, Alžběta. \textit{Nezdvořilost a verbální agrese v prostředí mediální a on-line komunikace. Útoky na tvář v gastronomické reality show Prostřeno!}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/564idu/.
Jak správně citovat práci
ZDEŇKOVÁ, Alžběta. Nezdvořilost a verbální agrese v prostředí mediální a on-line komunikace. Útoky na tvář v gastronomické reality show Prostřeno!. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / Czech Philology
Práce na příbuzné téma
-
Současné trendy ve zprostředkování obsahu archivů mediálního umění. Návrh strategie pro Vašulka Kitchen Brno
Tamara Pavlechová -
Komunikační strategie firmy Mindshare
Vendula Jabůrková -
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Aneta Danielová -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO VYBRANOU SPOLECNOST
Jakub Schreier -
Komunikační strategie startupového projektu Colibri
Phuong Thao Le -
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Kristýna Maršovská -
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
David Petrbok -
Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.
Iveta Kalousová
Názov
Vložil
Vložené
Práva