(Un)Lust Deutsch zu lernen? Motivierung zum Deutschlernen in der Berufsschule aus Perspektive der Aktionsforschung. – Bc. Lenka Hernová
Bc. Lenka Hernová
Bakalářská práce
(Un)Lust Deutsch zu lernen? Motivierung zum Deutschlernen in der Berufsschule aus Perspektive der Aktionsforschung.
Willingness or unwillingness to learn German ? How to motivate students at vocational school from the perspective of an action research.
Abstract:
Bachelor Thesis Willingness or unwillingness to learn German ? How to motivate students at vocational school from the perspective of an action research aims to find out how a teacher at a vocational school can increase the cooperative climate and motivation in teaching German as a second foreign language after English.Abstract:
Bakalářská práce (Un)Lust Deutsch zu lernen? Motivierung zum Deutschlernen in der Berufsschule von Perspektive der Aktionforschung má za cíl zjistit, jak může učitel/-ka na učilišti motivovat žáky a zvýšit kooperativní klima ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yi881/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERNOVÁ, Lenka. \textit{(Un)Lust Deutsch zu lernen? Motivierung zum Deutschlernen in der Berufsschule aus Perspektive der Aktionsforschung.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/564zpp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola jednoletá z pohledu učitelů a žáků
Marie Brabcová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Johana Ringelová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zednářská estetika na liechtensteinské Lednici (animační program exkurze pro střední školy)
Dagmar Vránová -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová