Implicitní teorie udržitelnosti v módním průmyslu – Bc. Patrik Pavlíček
Bc. Patrik Pavlíček
Master's thesis
Implicitní teorie udržitelnosti v módním průmyslu
Implicit sustainability theory in the fashion industry
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem implicitních teorií udržitelnosti v módním průmyslu. Cílem práce je analyzovat, jak zákazníci vnímají a interpretují koncept udržitelnosti v oděvním průmyslu, a jaké jsou jejich názory na téma udržitelnosti. V práci je použit kvalitativní výzkum, konkrétně polostrukturované rozhovory s vybranými respondenty. Získaná data jsou následně analyzována s cílem odhalit …viacAbstract:
This thesis deals with the topic of implicit sustainability theories in the fashion industry. The aim of the thesis is to analyze how customers perceive and interpret the concept of sustainability in the clothing industry, and what their views are on the topic of sustainability. The thesis uses qualitative research, namely semi-structured interviews with selected respondents. The data are then analyzed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, Ph.D. MBA
- Oponent: Renata Bašová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Udržitelný marketing na základě principů ESG
Nikol Bártová -
Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů
Martina Machalová -
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
Karolína Hlaváčková -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová