Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách – Bc. Jitka Vychodilová
Bc. Jitka Vychodilová
Master's thesis
Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách
A Comparison of Self-Regulation Level of Adolescents Learning in Standard Elementary and Alternative Schools
Anotácia:
Tato práce pojednává o autoregulaci učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách. Za cíl si pokládá komparaci míry autoregulace učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách a ve fázích uvažování, kontroly a sebereflexe. Teoretická část práce se zabývá autoregulaci učení, jejím rozvojem, diagnostikou a autoregulací učení v období staršího školního …viacAbstract:
This thesis deals with self-regulation of learning in adolescents from standard elementary and alternative school. The aim is to compare the overall rate of self- regulation of learning in adolescents in standard elementary and alternative schools and phases forethought, control and self-reflection. The theoretical part deals with self-regulation of learning, its development, diagnostics and self-regulation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYCHODILOVÁ, Jitka. \textit{Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/56i303/.
Jak správně citovat práci
Vychodilová, Jitka. Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace u dětí předškolního věku v alternativním vzdělávání
Petra Musilová -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku
Tereza HOLÍKOVÁ -
VYUŽITÍ ICT V INFORMÁLNÍM UČENÍ POHLEDEM RODIČŮ DĚTÍ STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU
Jiří JELÍNEK -
Výchovný styl a autonomní motivace k učení u žáků 2. stupně základní školy
Alžběta Gilíková -
Daňová kontrola a kontrola po propuštění zboží
Hynek Zona -
Kontrola veřejnou správou a kontrola veřejné správy ČR
Štěpán Bechyně