Bc. Filip Žbodák
Bachelor's thesis
Distribučné kanály vo vybranom hoteli
Distributive channels in the selected hotel
Abstract:
This bachelor dissertation is devoted to the analysis of distribution channels of a selected hotel, which the hotel uses to offer and present its services. The distribution tools are compared and their effectiveness for the economic profit of the hotel is evaluated.The theoretical part focuses on the definition of the term marketing and related terms in relation to the topic of the bachelor dissertation …moreAbstract:
Bakalárska práca sa venuje analýze distribučných kanálov vybraného hotela, ktoré hotel využíva na ponúkanie a prezentovanie svojich služieb. Nástroje distribúcie sú porovnané a zhodnotená je ich efektivita pre ekonomický zisk hotela. Teoretická časť práce sa zameriava na vymedzenie pojmu marketing a na pojmy s ním súvisiace, vo vzťahu k téme bakalárskej práce. Osobitná pozornosť je venovaná marketingovému …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/k40p2/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Analysis of effectiveness of distribution channels in chosen hotel
Barbora Bašková -
Efficiency of logistics processes in a distribution system
Oldřiška Brožková -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch
Kristína Bečárová -
Využití komunikačního mixu u subjektu cestovního ruchu
Andrea Kohútová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak