Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku – Bc. Kateřina ŠTENGLOVÁ
Bc. Kateřina ŠTENGLOVÁ
Bakalářská práce
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
The persistent primary reflexes in primary school age children
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje otázce přetrvávajících primárních reflexů u dětí v mladším školním věku. Teoretickými východisky jsou současné poznatky o primárních reflexech a metodách, které se zabývají jejich inhibicí. S touto problematikou jsou čím dál více spojovány poruchy chování, učení i motoriky, a proto bylo hlavním cílem zjistit, zda se u dětí na běžné základní škole primární reflexy stále …víceAbstract:
This bachelor thesis addresses the issue of persistent primary reflexes in primary school-age children. The theoretical background is the current knowledge about primary reflexes and methods that deal with their inhibition. Behavioural, learning and motor impairments are increasingly associated with this issue and therefore the main aim was to investigate whether primary reflexes still occur in mainstream …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Stašková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTENGLOVÁ, Kateřina. Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studiíVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta zdravotnických studiíBakalářský studijní program / obor:
Fyzioterapie / Fyzioterapie
Práce na příbuzné téma
-
Využití Neuro-vývojové stimulace u dítěte mladšího školního věku s vývojovou dyspraxií v ergoterapii
Iva FROŠOVÁ -
Využití Neuro-vývojové stimulace ve školním prostředí u dětí mladšího školního věku
Lucie Petríková -
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Dita Klicnarová -
Úspěšnost žáků primární školy v návaznosti na odklad školní docházky
Veronika OTÁHALOVÁ -
Primární prevence drogové závislosti ve volném čase pro mladší školní věk se zaměřením na město Písek
Jana HRUBÁ -
Návrh celoročního projektu pro děti ve školní družině na primární škole
Lucie BUKSOVÁ