Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Darina Bláhová
Bc. Darina Bláhová
Master's thesis
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
The Marketing mix of the Mama’s World brand – as a source of competitive advantage
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix značky Mama´s World - jako zdroj konkurenční výhody“ je analýza, popis a návrh úprav stávajícího marketingového mixu. V první části jsou uvedena teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu dle koncepce 4P s důrazem na komunikační mix a nové trendy. V aplikační části práce je představena společnost Sun Path Products s.r.o., značka Mama´s World a současný …moreAbstract:
The object of the graduation thesis “The Marketing mix of the Mama´s World brand – as a source of competitive advantage“ is analysis, description and a proposal for modification of the current marekting mix. The first part deals with theoretical base for marketing mix creation, according to the 4P concept with emphasis on the communication mix and new trends. The analytic part deals with the introducing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ic7uh/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Marketing v řízení firmy
Jiří Hrdlička -
Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie
Nina Strašková -
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková