Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Darina Bláhová
Bc. Darina Bláhová
Diplomová práce
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
The Marketing mix of the Mama’s World brand – as a source of competitive advantage
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix značky Mama´s World - jako zdroj konkurenční výhody“ je analýza, popis a návrh úprav stávajícího marketingového mixu. V první části jsou uvedena teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu dle koncepce 4P s důrazem na komunikační mix a nové trendy. V aplikační části práce je představena společnost Sun Path Products s.r.o., značka Mama´s World a současný …víceAbstract:
The object of the graduation thesis “The Marketing mix of the Mama´s World brand – as a source of competitive advantage“ is analysis, description and a proposal for modification of the current marekting mix. The first part deals with theoretical base for marketing mix creation, according to the 4P concept with emphasis on the communication mix and new trends. The analytic part deals with the introducing …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix analýza SWOT nástroje marketingového mixu 4P produkt cena distribuce propagace dotazníkové šetření značka Mama´s World. Key Words Marketing marketing mix SWOT analys marketing mix tools of 4P customer product price promotion marketing survey Mama´s World brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ic7uh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Marketing v řízení firmy
Jiří Hrdlička -
Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie
Nina Strašková -
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková