Bc. Darina Bláhová

Master's thesis

Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody

The Marketing mix of the Mama’s World brand – as a source of competitive advantage
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix značky Mama´s World - jako zdroj konkurenční výhody“ je analýza, popis a návrh úprav stávajícího marketingového mixu. V první části jsou uvedena teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu dle koncepce 4P s důrazem na komunikační mix a nové trendy. V aplikační části práce je představena společnost Sun Path Products s.r.o., značka Mama´s World a současný …more
Abstract:
The object of the graduation thesis “The Marketing mix of the Mama´s World brand – as a source of competitive advantage“ is analysis, description and a proposal for modification of the current marekting mix. The first part deals with theoretical base for marketing mix creation, according to the 4P concept with emphasis on the communication mix and new trends. The analytic part deals with the introducing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication