Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců – Lenka Oppolzerová
Lenka Oppolzerová
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Anotácia:
Tato bakalářská práce představuje pohled generace Z na využívání sociálních sítí pro nábor nových zaměstnanců do firem. Cílem bakalářské práce je získat přehled o preferencích generace Z k sociálním sítím z pohledu moderního nástroje pro nábor zaměstnanců. Zdrojem informací jsou odpovědi respondentů dotazníkového šetření. Bakalářská práce na základě zjištěných dat informuje o nejvyužívanějších sociálních …viacAbstract:
This bachelor's thesis presents the perspective of Generation Z on the use of social networks for recruitment of new employees to companies. The aim of the bachelor's thesis is to gain an overview of the preferences of the generation Z to social networks from the point of view of a modern tool for recruiting employees. The respondent's answers to the questionnaire survey are the source of information …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xnbnh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Zelenková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Human Resource Management / Human Resource Management
Práce na příbuzné téma
-
The Project of Employee Recruitment in the Chosen Company
Kateřina Hanusová -
Methods of recruitment and selection of employees
Artyom Mamayev -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Barriers and enablers of migrant integration into the labour market: The case of Brno
Veronika Marková -
Integration of Turkish immigrants to the German labour market
Begüm Erkan -
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Tereza Koblihová -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova