E-commerce a sociální sítě v malých podnicích – Lucie Vokáčová
Lucie Vokáčová
Diplomová práce
E-commerce a sociální sítě v malých podnicích
E-commerce and social networks in small businesses
Anotace:
V diplomové práci se zaměřuji na oblast e-commerce v malých podnicích v souvislosti s e marketingem a sociálními sítěmi. První kapitola je zaměřena na marketingové procesy a možnosti využívání Internetu v malých podnicích. Ve druhé kapitole se zabývám pravidly tvorby webových stránek firmy, internetovými nástroji na podporu webové prezentace (Google Analytics) a optimalizací pro vyhledávače (SEO). …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on e-commerce in small businesses in connection with marketing and social networks. The first chapter focuses on the marketing processes and the possibility of use of the Internet in small businesses. In the second chapter I deal with the rules of creation of the corporate website, I describe several Internet tools to promote the website (Google Analytics) and deal with search …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2012
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social media communication
Olugbenga Ayodeji Tanimomo -
Benefits and drawbacks of business promoting through social media
Aishat Abdul -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Propagace drobné firmy na sociálních sítích
Kristýna Pochopová -
Modelling small-RNA binding using Convolutional Neural Networks
Eva Klimentová -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Zuzana Králová