Vliv online marketingu na rozvoj podnikání – Ivan Morávek
Ivan Morávek
Diplomová práce
Vliv online marketingu na rozvoj podnikání
The role of online marketing in the company development
Anotace:
Předmětem diplomové práce je úloha online marketingu v podnikání. Konkrétnějise tato práce zabývá využitím sociálních sítí a e-mailingu v marketingu a jeho vlivna podnikání. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V úvodu práce jsoudefinovány pojmy související s marketingem, sociálními sítěmi, e-mailingem,marketingovými strategiemi a sociologií. Teoretická část popisuje možnosti, …víceAbstract:
The subject of my diploma thesis is the role of online marketing business.In particular, this work deals with the use of social networking and e-mailing marketingand its impact on business. The work is divided into theoretical and practical part.Iintroduction defines the terms associated with marketing, social networking, e-mailing,marketing strategies and sociology. The theoretical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
Tomáš PERZL -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař
Název
Vložil
Vloženo
Práva