Marketingový plán regionálního stavebního podniku – Bc. Petr Kmoníček
Bc. Petr Kmoníček
Diplomová práce
Marketingový plán regionálního stavebního podniku
Marketing Plan of regional construction company
Anotace:
Předmět diplomové práce tvoří marketing. Cílem této práce je vytvořit marketingový plán konkrétní regionálního stavebního podniku. Teoretická část se zabývá definováním marketingu, strategie a vhodných nástrojů pro využití při tvorbě plánu. Vlastní práce se zabývá zpracováním analýzy současného podnikatelského prostředí, které tvoří východiska pro stanovení marketingového plánu společnosti s cílem …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is marketing. The aim of this work is to create a marketing plan for a particular regional construction company. The theoretical part deals with the definition of marketing, strategy and appropriate tools for use in planning. The actual work deals with the analysis of the current business environment, which forms the basis for setting the marketing plan of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Teorie a praktická analýza pro prodej, s. r. o.
Alena Hejtmánková -
Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí
Iveta Frauenterková -
Analýza vývoje prodeje ve velkoobchodě spotřebního materiálu v období 2011 - 2018
Monika Papežová
Název
Vložil
Vloženo
Práva