Role a kompetence asistenta pedagoga při integraci žáka s Aspergerovým syndromem – Alena ERNESTOVÁ
Alena ERNESTOVÁ
Bakalářská práce
Role a kompetence asistenta pedagoga při integraci žáka s Aspergerovým syndromem
Roles and competencies of teacher´s assistant in the integration of the pupil with Asperger´s syndrome
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spoluprácí integrovaného žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy a asistenta pedagoga, konkrétně rolemi, kompetencemi a specifiky práce asistenta padagoga. Teoretická část shrnuje poznatky z oblasti poruch autistického spektra a Aspergerova syndromu, možnosti integrace jedinců s touto poruchou do běžných škol a funkce asistenta pedagoga. Praktická část je zaměřena …víceAbstract:
The thesis deals with the cooperation of integrated student with Asperger syndrome into regular primary schools and teacher´s assistant, specifically roles, competencies and job specifics of teacher´s assistant. The first part summarizes findings from the field of autism spectrum disorders and Asperger´s syndrome, the possibility of integration of individuals with this disorders in mainstream schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2014
Zveřejnit od: 25. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ERNESTOVÁ, Alena. Role a kompetence asistenta pedagoga při integraci žáka s Aspergerovým syndromem. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Canisterapie u osob s mentálním postižením a osob s poruchami autistického spektra z pohledu canisterapeuta
Martina Skrejvalová -
Výchova a vzdělávání osob s poruchou autistického spektra a působení Son-Rise metody na osoby s autismem
Kateřina Barochová -
Sexualita a vztahy osob s autismem. Vliv rodinného prostředí na sexualitu a vztahy lidí s autismem
Emilia Folkmanová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Specifika vzdělávání osob s Patauovým syndromem
Vendula Holmanová -
Sekundární vzdělávání osob s kombinovaným postižením na Havlíčkobrodsku
Veronika Lebedová -
Vzdělávání osob s poruchou autistického spektra
Kristýna Křížková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná
Název
Vložil
Vloženo
Práva