Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen – Tatiana Taran
Tatiana Taran
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen
Analysis of marketing strategy of X5 Retail group in Russian market with a focus on a particular type of store
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma „Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen“ je analyzovat konkurenční prostředí diskontní prodejny „Pyaterochka” a zjistit, jestli je zvolená marketingová strategie efektivní, případně doporučit změny pro její zlepšení. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu a tvorby marketingové …víceAbstract:
The aim of the thesis “Analysis of marketing strategy of X5 Retail group in Russian market with a focus on a particular type of store” is to examine the current situation of the discount store “Pyaterochka”, to find out if its marketing strategy is effective and to propose some changes to improve it. The first part of the work is aimed at theoretical overview of the marketing and creating marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu
Tomáš Slavíček -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
Ksenia Sychevskaya