Tatiana Taran

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen

Analysis of marketing strategy of X5 Retail group in Russian market with a focus on a particular type of store
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma „Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen“ je analyzovat konkurenční prostředí diskontní prodejny „Pyaterochka” a zjistit, jestli je zvolená marketingová strategie efektivní, případně doporučit změny pro její zlepšení. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu a tvorby marketingové …více
Abstract:
The aim of the thesis “Analysis of marketing strategy of X5 Retail group in Russian market with a focus on a particular type of store” is to examine the current situation of the discount store “Pyaterochka”, to find out if its marketing strategy is effective and to propose some changes to improve it. The first part of the work is aimed at theoretical overview of the marketing and creating marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Soňa Gullová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72396

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma