Teaching English conversation at elementary schools and parallel years at grammar schools – Veronika KALUŽOVÁ
Veronika KALUŽOVÁ
Bachelor's thesis
Teaching English conversation at elementary schools and parallel years at grammar schools
Teaching English conversation at elementary schools and parallel years at grammar schools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou anglické konverzace na základních školách a tomu odpovídajících ročnících gymnázií. Zaměřuje se především na aktivity, materiály a jinými součástmi výuky anglického jazyka, které mohou ovlivňovat rozvoj komunikačních schopností žáků. Zároveň se snaží posoudit, do jaké míry jsou tyto složky komunikativní a oba typy škol z tohoto hlediska srovnat. Mimo to se pokouší …moreAbstract:
This bachelor thesis is to deal with English conversation teaching at elementary schools and parallel grades at grammar schools. It focuses mainly on activities, materials and other aspects of the English language teaching which might have an impact on students? communicative abilities development. Moreover, the aim of the thesis is to examine how communicative English lessons are and compare both …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Accessible from:: 19. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALUŽOVÁ, Veronika. \textit{Teaching English conversation at elementary schools and parallel years at grammar schools}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/58xqry/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALUŽOVÁ, Veronika. Teaching English conversation at elementary schools and parallel years at grammar schools. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Anglický jazyk a literatura - Historie, English Language and Literature, Basic Educational Skills
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Význam komunikace v procesu motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Miroslava Jirušková -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
VÝZNAM KOMUNIKACE A MOTIVACE V ROZVOJI
Alina Pykhtunova -
Teambuilding jako nástroj ke zlepšení komunikace a motivace v pracovním týmu
Kateřina Kroková -
Vliv interní komunikace na motivaci pracovníků ve vybraném podniku
Jiří Markytán -
Význam komunikace, motivace a hodnocení ve výchově dětí mladšího školního věku se zaměřením na děti se specifickými poruchami chování.
Monika Puchnerová -
Návrh na rozvoj interní komunikace ve firmě
Hana Selingerová