Anglicismy v ruských reklamních textech – Mgr. Eva Maťová
Mgr. Eva Maťová
Bakalářská práce
Anglicismy v ruských reklamních textech
Anglicisms in Russian Advertising Texts
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zmapování výskytu anglicismů v ruských reklamních textech internetové a televizní reklamy a následná analýza těchto výrazů. Celá práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První kapitola teoretické části se věnuje definici základních pojmů a procesu přejímání cizích slov v ruštině, druhá kapitola se podrobněji zabývá jednotlivými stádii …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to map occurence of anglicisms in Russian advertising texts from website and TV commerials. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The first chapter of the theoretical part is dedicated to definition of basic terms and process of borrowing foreign words in Russian, the second chapter is focused on individual stadiums of assimilation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g30lz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
- Oponent: PhDr. Stanislav Oplatek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Morfologické adaptace přejatých apelativ s neobvyklým zakončením základu (vokalické zakončení)
Michaela JIROUŠKOVÁ -
Reklamní text v cestovním ruchu (lázeňství) - lingvopragmatická analýza v rusko-českém srovnávacím plánu
Stanislava VOJTÍŠKOVÁ -
Reklamní text v kosmetice (srovnávací rusko{--}česká lexikálně-gramatická analýza)
Andrea Máté -
Jazyková hra v ruském propagačním a reklamním textu
Kateřina Vižďová -
Syntaktické konstrukce v ruských a českých reklamních textech
Eliška Chromková -
Anglicismy v televizní reklamě
Kristýna Ortcikrová -
Pronunciation of Anglicisms in Czech Commercials
David HORVÁTH -
Anglicismy v ruských reklamních textech
Natalja ERPSOVÁ