Mgr. Eva Maťová

Bakalářská práce

Anglicismy v ruských reklamních textech

Anglicisms in Russian Advertising Texts
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zmapování výskytu anglicismů v ruských reklamních textech internetové a televizní reklamy a následná analýza těchto výrazů. Celá práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První kapitola teoretické části se věnuje definici základních pojmů a procesu přejímání cizích slov v ruštině, druhá kapitola se podrobněji zabývá jednotlivými stádii …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to map occurence of anglicisms in Russian advertising texts from website and TV commerials. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The first chapter of the theoretical part is dedicated to definition of basic terms and process of borrowing foreign words in Russian, the second chapter is focused on individual stadiums of assimilation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
  • Oponent: PhDr. Stanislav Oplatek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu